چگونه کسب و کار خود را گسترش دهیم؟

گسترش کسب  و کار دیگر با روش های قدیمی و سنتی انجام  نمی شود و حتی دیگر با با داشتن وب سایت هم توسعه کار و بیزینس انجام نمی شود و باید راهکاری متفاوت دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنید تا بتوانید توسعه بیزینس خود را بصورت اصولی و منطقی  انجا م دهید .   گسترش کسب و کار با ابزارهای متفاوت دیجیتال ماکتینگ قابل انجام می باشد و باید کار با ابزار های مختلف این صنعت  را فرا بگیرید  و فقط به اجرا ختم نشود در اصل شما باید تحلیل این ابزار ها را  بصورت حرفه ای یاد بگیرید تا بتوانید  ا ز وقت و انرژی ، هزینه ای که انجام میدهید بهره لازم را ببرده باشید و در این صورت توسعه کسب و کار شما بطور حتم انجام خواهد شد . 
دیجیتال مارکتینگ “Digital Marketing” یا بازاریابی دیجیتال، به استفاده از رسانه های دیجیتالی در جهت پیشبرد اهداف بازاریابی و مارکتینگ و معرفی محصولات و خدمات گفته می شود.

به کمک دیجیتال مارکتینگ ، به راحتی می توانیم کسب و کار خود را به صورت هدفمند به طیف وسیعی از کاربران معرفی نماییم. کسب و کارهای اینترنتی با خدمات دیجیتال مارکتینگ، رشد و رونق چشم گیری را تجربه خواهند کرد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ
افزایش فروش با راهکارهای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی


بهینه سازی و خدمات سئو
سئو سایت بهترین راه افزایش بازدیدکنندگان

طراحی سایت
قدم اول برای ورود به دنیای آنلاین و مارکتینگ

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
افزایش هواداران برند شما با دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
ارائه موثرترین راهکارهای بازاریابی برندینگ

تبلیغات در گوگل
نمایش در صفحه اول گوگل در کم ترین زمان

ایمیل مارکتینگ
بازاریابی ایمیلی، راهکار افزایش مخاطبان

بازاریابی ویدئویی
ساخت تیزر برای بیان مزیت رقابتی شما

بازاریابی محتوا
روشی برای کسب بالاترین اعتماد کاربران

دیجیتال مارکتینگ   باعث رونق کسب و کار شما می شود
 
 همراه شما است تا حضورتان را در دنیای بدون مرز تحت وب ، پر رنگ کرده و کسب و کارتان را رونق بخشد،ما بر آنیم که خالق تغییر باشیم پس با ما حس همسویی با تغیرات را تجربه کنید. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ  با داشتن شناخت کامل در این حوزه می توانند راهنمای شما باشند تا در مسیر موفقیت، آسوده خاطر، گام های بلند بردارید.

این چند مورد را برای رونق کسب و کار خود پیشنهاد میکنم انجام دهید .
۱- به سیستم توجه کنید نه به اهداف

هر سال، بیشتر افراد جهان به نوشتن اهداف خود می‌‌پردازند و آن‌ها را بر روی کاغذ پیاده می‌کنند. بسیاری از افراد می‌خواهند به تناسب اندام برسند یا به پول بیشتری دست پیدا کنند و یا ممکن است اهداف دیگری داشته باشند.

باشگاه‌های ورزشی در اوایل سال با استقبال زیادی مواجه می‌شوند اما با گذشت زمان به حالت عادی بازمی‌گردند. تعداد افراد هدفمند کاهش پیدا کرده و همه‌ی آن‌ها به عادت‌های قدیمی خود باز می‌گردند. هدف اصلی یعنی کم کردن وزن ، به مدت یک‌سال دیگر نیز فراموش می‌شود.

در کسب‌وکار و تجارت ما قول می‌دهیم تا برای مشتریان خود در آغاز پروژه کارت بفرستیم و یا به خودمان می‌گوییم که از این به بعد واقعا از CRM به منظور بررسی احتمالات و موفقیت‌های گذشته به صورت هفتگی، به جای مطالعه‌ی تصادفی آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما بعد از کار کردن با ۲ مشتری این روند را متوقف می‌کنیم زیرا انجام این کار مشکل است و از طرف دیگر هیچ سودی از انجام این کار دریافت نمی‌کنیم.

سیستم‌ها می‌توانند در به ثمر رسیدن اهداف موثر باشند. زیرا ایجاد یک سیستم به منظور درک مشتریان و آگاهی از نیازهای آن‌ها از دو مزیت اصلی برخوردار است. اول از همه، این شرایط انجام دادن کارها را آسان‌تر می‌کند. دومین مزیت این است که زمانی که شما یک سیستم داشته باشید، می‌توانید کار را به شخص دیگری واگذار کرده و این کار را به شغل آن‌ها تبدیل کنید.

ایجاد یک سیستم برای کسب‌وکار شما می‌تواند شما را برای واگذار کردن کار به دیگران و ایجاد تیمی که به نظارت شما نیازی نداشته باشد، آماده کند. سیستم و نظام کاری می‌تواند به ایجاد انسجام و ثبات، در دنیای تجارت خارج از کنترل شما منجر شود. به مرور زمان همین استحکام و پایداری آن چیزی است که شما را در رقابت به پیروزی می‌رساند.

۲- به آن چه که شما را از اهدافتان منحرف می‌کند نه بگویید.

"بله گفتن” همیشگی احتمالا یکی از عواملی است که باعث کاهش درآمد و سرمایه‌تان می‌شود. ما همیشه به مشتریان خود بله می‌گوییم، احتمالا نباید به جلسه‌ای که ارزش چندانی برای تجارت ما ندارد بله بگوییم. ما به بله گفتن ادامه می‌دهیم زیرا یاد گرفته‌ایم که انجام این کار به معنای خوب رفتار کردن و خوب به نظر رسیدن است و همه‌ی ما می‌خواهیم که افراد خوبی به نظر برسیم.

زمانی که به تمام چیزهایی که در سر راه ما قرار گرفته‌اند بله می‌گوییم، دیگر جایی برای بله گفتن به مواردی که در زندگی ما واقعا ارزش دارند، وجود نخواهد داشت. حتی اگر ما همان موارد بسیار مهم را با آغوش باز بپذیریم، از زمان کافی به منظور آمادگی برای مواجهه شدن با آن‌ها برخوردار نیستیم.

شما باید تنها با مشتریانی کار کنید که بیشترین ارزش را برای آنان قائل هستید. بهتر است به بررسی مشتری و پروژه‌ی مورد نظر خود بپردازید و سپس به همه‌ی موارد دیگر نه بگویید. به تمام جلساتی که در طول هفته دارید نه بگویید و زمان کافی به منظور تمرکز کردن بر روی کاری که در آن بهترین هستید را در اختیار خود قرار دهید.

زمانی که تنها بر روی فعالیتی که می‌توانید به دنبال آن بیشترین ارزش را به همراه بیاورید، تمرکز کنید، به دنبال آن از قدرت بیشتری برخوردار خواهید شد. شما به دستیابی به پروژه‌های موفقیت‌آمیز و مشتریان خوشحال ادامه می‌دهید.

۳- کتاب‌های واقعی بخوانید.

وبلاگ‌ها عالی هستند، اما دارای محدودیت هستند. آن‌ها دارای فضای محدودی هستند و به ندرت می‌توانند به موضوعی به صورت تمام و کمال اشاره کنند. حتی یک مطلب طولانی در وبلاگ که هزاران کلمه دارد در مقایسه با کتابی که از ۲۰،۰۰۰ کلمه یا بیشتر دارد، بسیار کوچک به نظر می‌رسد. آن چه که یک وبلاگ در ۱۰۰۰ کلمه می‌تواند به آن اشاره کند، یک کتاب می‌تواند با به کار بردن ۵۰۰۰ کلمه به مطالبی دو برابر همان وبلاگ اشاره کند و عمق زوایای یک مطلب را نیز مورد توجه قرار دهد.
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید به خواندن کتاب‌های واقعی در مورد کسب‌وکار و تجارت در زمینه‌ی صنعت مورد نظر خود بپردازید. از آن جایی که "نه” گفتن به بسیاری از مسائل را آغاز کرده‌اید، اکنون زمان بیشتری برای مطالعه دارید.

اگر شما بتوانید حتی یکی از این نکات را دنبال کنید، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. اگر شما واقعا بتوانید تمرکز خود را وقف تمامی این موارد کنید، در این صورت دو برابرشدن درآمد شما می‌تواند بسیار ساده‌تر باشد. حتی ممکن است بتوانید درآمد خود را ۱۰ برابر افزایش دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد